Kommentarer: 4    Postet: 12.10.2015   Klokken: 05:30   Kategori: Ferie

Denne turen var helt amazing! Var faktisk ikke planlagt å finne dette punktet så det var mildt sagt en megabonus på tur ut med Ingress :)

Frista til å besøke de andre punktene også :)

Sjekk den utsikten a!!

Var å besøkte grava til pappa igjen også.. Å benyttet anledningen til å sjekke ut andre deler av kirkegården også.. Takket være ingress.. :P

Besøkte også graven til en tidligere god kompis av meg <3

Vi leita faktisk i 2 dager etter den grava.. Moholt Kirkegård er SVÆRT.. Fikk instrukser på facebook, men fant det ikke første dagen.. Dagen etter så fikk vi med oss en annen kompis som var i begravelsen å hjalp oss med å finne den, å vi leita i flere timer, det ble mørkt, å enda vanskeligere, så måtte tilkalle enda en som var i begravelsen med forhåpentligvis litt bedre hukommelse.. Endelig fant vi grava tilslutt å jeg fikk satt ned en fin lyng der også.. (Samme som på graven til pappa) .. Så stod vi der lenge å mimret alle sammen om tiden vi kjente han osv.. Var virkelig koselig å få gjort <3

Bare for å poengtere hvor mye vi gikk den dagen :p Haha.. Huff.. ca 6km av disse var på Moholt Kirkegård......
Var så sykt sliten da vi endelig kom hjem til mamma..

Var flere ganger ved Nidarosdomen iløpet av turen....Pga Ingress... Lærte raskt at det er ikke noe gøy å oppgradere etc der, når noen angriper så koker det på mobilen av varsler.. Hahahahah...

Særeste statue ever.. Heter "The love that never left"...

Søndagen før vi reiste hjem så gikk vi en tur på over 8km.. :P For å få fullført ett mission i Ingress for å få en fin banner til profilen :)

Hadde ei helt sinnsykt aktiv uke da vi var der oppe :) Slo flere rekorder på Fitbit faktisk :)
Gjennomsnitt på 16k skritt hver dag.. Noen dager var det over 13k, andre dager over 18k :)

Tilslutt en anbefaling: Om du ikke har prøvd burgeren på SuperHero Burger enda, GO GO GO ! Damn det er god burger der <3 :D
Kan også anbefale kebab på Istanbul (Ved Nova Kino) :P

#Trondheim #Ingress #SuperHeroBurger #Gløshaugen #KristianstenFestning #Festningen #Equilibrio #EquilibrioNord #Ladehammeren #Havstein #RingveMuseum #GamleBybro #Nidarosdomen #Ferie #Trening #Trim #Livsstil #Fitbit #FitbitChargeHR

Kommentarer: 4    Postet: 12.10.2015   Klokken: 05:30   Kategori: Ferie
    Kommentarer: 5    Postet: 30.12.2014   Klokken: 04:11   Kategori: Ferie

Felix da vi skulle dra.. Heldigvis ble han ikke helt alene.. Lillesøstra til Thomas har passa på han mens vi var vekke :)

Her kommer toget!

"Middag" i Oslo. :P

Toget til Trondheim er forsinka. Frøys halvt ihjel mens vi venta. Fy faen Oslo er surt.. Samme var det da vi sku reise hjem igjen å.. Å da var det 8 minus... Var som å få ett slag i trynet da vi gikk ut å sku vente på toget hjem.. Haha..

Underholdning på toget! Kongen av Queens !

Carrie: Your friends are here!

Etter mange timer på tog.. Hvor da det toget fra Oslo til Trondheim var av gamle typen med steinharde seter.. (Lokaltog-ish).. Så var jeg SMØRBLID :P

Hurra! Framme! ... Glad jeg hadde på brodder.. Var ishelvete da vi ankom..

Endelig hos mamma <3

Så begynte det å snø.. Det ga seg aldri.. Fy faen så mye snø :P

JEG FANT SOKKENE SOM ANNA I BIG BROTHER HAR!! OMG!! Leita meg ihjel i Kristiansand uten å finne de!..
TUSEN TAKK CUBUS PÅ CITY LADE! TUSEN TAKK! :P

Fant meg lue til 20kr.. Jeii :P Den matchet tilogmed lakken jeg hadde på meg!

Consuming har skrevet om denne, så den måtte jeg ha.. Jeg bare må ha ting jeg!
Anbefaler forresten den bloggen! :)

Vakre Nordre <3

Var på Egon å møtte på min beste venninne Iren :) Superkoselig.. Kjøpte noe lett og greit.. Anbefales videre!
Het for "Fries 'n' Dip"

Flere bilder av flotte Nordre <3

Var innom Lush for første gang. Der kjøpte jeg det som jeg igrunn kan si var julegaven til meg fra Thomas.. Det var dyrt der... :p

Møtte Iren igjen dagen etter vi var på Egon. Snødde skikkelige vaskefiller den dagen.. Herregud så mye snø.. :P

Fint på torget også :D

Ingen Trondheimstur uten å ha kjøpt seg Sesamburger ! ANBEFALES om du ikke har prøvd den enda! Sesam ligger på Studentersamfunnet! Har en kompis som kjørte fra Nittedal til Trondheim i eneste ærend om å kjøpe Sesamburger en gang han fikk lyst på det.. SÅ god er den! Tenk det!

Flere bilder fra Torget... Fine Torget <3

OMGOMGOMG Jeg har tatt bilde ilag med Idol-Ingvar! Ikke flau i det heletatt der jeg stod.. Jeg er jo mega-sjenert :P

Fikk autografer å greier!

Prøvde først å kjøpe HDMI Kabel til Tab'en men det funka ikke på tv'n til mamma.. Så da invisterte vi i en Chrome  Cast.. Så fikk vi sett på Netflix osv mens vi var der oppe også :) Mamma ser nemlig ikke mye på TV.. Og det er ikke SÅÅÅ mye gøy på TV..

Beina mine begynte å si ifra etter noen dager med intense gåturer overalt... Men ett par påsmøringer med Utroligsalva fikk helbredet dette grusomme som oppstod.. Anbefaler virkelig Utroligsalva altså! Fantastisk! Dette er første solide håndfaste bevis på at den faktisk GJØR noe.. Har vært veldig vagt tidligere..

Jepps.. Dagen etter kunne vi derfor ut å gå igjen, så da var vi på kirkegården å satte ned lys på grava til pappa <3

Å jul ble det i år også da Prinsen fikk sin Askepott!

Julemiddagen var nyyydelig.. Og det beste med hele julaften var å se familien min åpne gavene sine å se hvor glade de ble :) Eneste tingen som var litt kjipt var at julegaven til mamma fra Lillebror knuste 2 minutter etter den ble pakket ut.. Var som om hele verden knuste akkurat da for vi var alle så superglade og alt.. Værst var det nok for storebror min som var den uheldige som klarte å komme borti den så den deiset i gulvet.. Han stod der bare å det så ut som verden kollapset rundt han å han var helt tom i blikket... Heldigvis lettet stemningen etterhvert å vi fant ut at vi sku få fikset en ny vase til henne... :)

Første juledag ble jeg vekt av en forfrosset Thomas.. Inatt hadde det blitt beinkaldt å mamma har ikke på ovn om natta i leiligheta pga diverse greier som hun skal fikse nå til  neste år, så det var naturligvis ISKALDT på soverommet da.. Det var tilogmed is i vinduskarmen.. Jeg oppdaget ikke det før etter ett par minutter da han vekte meg, så da var vi raskt opp på beina å kom oss inn i stua å under ett pledd.. Tok lang tid å få varmen i oss :P

Så bar det ut IGJEN :P

Besøkte min lillebror for å se på nye leiligheta hans.. Kjempekoselig :)

Snøøøø... Snø snø snø.. Jeg ser ut som en sånn Yeti... Hahah...

Snøøø? Denne dagen bestod av å slappe heeelt av.. Og fikk servert Hjortesteik og greier.. Kosa oss hele kvelden :)

Så var det tid for hjemreise...

Nyyydelige bilder jeg fikk tatt på turen :)

Som jeg nevnte i starten.. Oslo er faen meg ISKALDT!

Vindusplass uten vindu... HATER DET!

Brukte hele turen til å se Kongen av Queens.. Å det var svært god batteritid på Tab'en.. Den holdt ut fra ca Berkåk, til rett før Vennesla med konstant avspilling... Helt rått :)

Kom hjem til skøytebane,.. Glad jeg hadde brodder på.. Damn... O_O

Hjemme ventet en hel haug med pakker bare til meg!!!

Og min nydelige elskede Felix <3 Han har hatt det kjempebra.. Å har TYDELIG savnet oss, for han har vært sinnsykt kosesjuk helt siden vi kom hjem på Lørdag.. Å han prater mye.. Så det er kjempekoselig.. :)

Sånn, det var 10 dager i bilder !

#Jul #Juleferie #Julegaver #Juletre #Julen2014 #Trondheim #Oslo #Kristiansand #Lush

Håper dere har hatt en like fantastisk jul som meg :)

Kommentarer: 5    Postet: 30.12.2014   Klokken: 04:11   Kategori: Ferie
    Kommentarer: 2    Postet: 28.04.2014   Klokken: 02:08   Kategori: Ferie

Fine solnedgangen som var da vi tok toget fra Oslo til Sarpsborg :)

Var i sverige på shopping på Fredag etter vi kom fram til Sarpsborg :)) Handlet mye godt på polet der ja.. Hehehe

Lørdagskvelden grillet vi og koset oss.. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde det så gøy som vi hadde det på lørdagskvelden..
Fantastisk! Lo så tårene omtrent sprutet flere ganger xD

Litt mer fra shopping i Sverige.. Vi gikk  innom en helsekost butikk og kjøpte diverse stasj + en annen butikk.. :)
De hadde høyere dose på dvitaminperlene i Sverige, så da måtte jeg jo ha med det.. Her selger de bare 20µg..

Den røde boksen bak der er en parfyme fra La Rive som heter Cashmere.. Den er en dupe av Escada - Magnetism :)

Fant også denne boka, så da måtte jeg jo bare ha den ^^

Så ble det seff kjøpt inn diverse sjokolader da.. Hehe

Fine Zelda.. Fineste bildet jeg fikk tatt av pusene på tiden vi var der.. Hun var superkosete og siklet når hun koser..
Haha.. Var fulle av sikkel etterhvert begge 2 xD

Idag når vi våknet, så våknet jeg til dette.. Eller, vel, den som ligger ved vinduet lå først i fotenden i sofaen.. Så la den seg oppå sofaryggen, og andre pusen kom å la seg oppå meg :D Koselig å våkne med.. Spesielt siden vi hadde festet til 2 på natta å måtte stå opp 08.30 for å pakke ferdig og reise hjem.. :P Litt VEL reduserte reiste vi hjem.. Det var en lang tur... :P

Når vi kom hjem var det en stk lettere hysterisk Felix som mjauet i ett par timer i strekk etter vi kom inn døra..
Haha.. LITT glad for å se oss <3 Så lekte vi litt med han før han endelig slappet mere av og vi kunne kose masse med han..
Han har vært unormalt kosete ikveld.. ^^ Koselig <3

Nå blir det å hive seg i dusjen og endelig få lagt seg i en seng! Etter en helg på sofa blir det syyykt deilig <3

Har hatt en helt awesome helg <3

Kommer flere innlegg imorgen.. Bl.a kommer det ett innlegg om ett nytt Arya Laya produkt jeg har fått fra Like'n'Share ;)

#Aloevera #Dvitamin #AryaLaya #Katt #Ferie #Grilling #Parfyme  #Alkohol #Solnedgang

Kommentarer: 2    Postet: 28.04.2014   Klokken: 02:08   Kategori: Ferie
    Kommentarer: 2    Postet: 23.04.2014   Klokken: 23:04   Kategori: Ferie

Nå har vi pakket ferdig bagen vår omtrent.. Mangler bare å putte toalettmappene våre oppi så er det bare å lukke glidlåsen.. :)

Så har søstra til Thomas vært innom å hentet nøkler og fått innføring i hvordan ting fungerer her.. Siden hun kommer hit etter vi er dratt, for å passe på Felix.. Så dette går bra :)

Kommer til å savne koseklumpen.. På mandag skal vi ringe vetrinæren å få høre om de har tid til å ta en sjekk.. Sånn at vi får bekreftet om alt går bra inni munnen hans :)

Har også fått satt inn vetrineskap og skuffer i expediten.. Så nå begynner det å bli bra :) Vi har bestemt oss for å ikke gjøre noe med de øverste hyllene.. Men skal bytte ut ene sorte kurva med en skuffeinnsats å sette kurva inn i expediten vi har på soverommet... :)

Nå blir det å se litt mer supernatural før det blir god natt.. Lurer på om jeg i det heletatt får sove inatt.. Sjelden jeg får sove natten før vi skal reise noe sted.....

Kommentarer: 2    Postet: 23.04.2014   Klokken: 23:04   Kategori: Ferie
    Kommentarer: 5    Postet: 21.04.2014   Klokken: 02:56   Kategori: Ferie

Jeg og min kjære skal til helga reise en liten tur.. Og jeg har allerede begynt å småpakke..
Som f.eks samle sammen en toalettmappe med stasj jeg trenger..

Det er utrolig hva som får plass i en sånn liten veske..

Inni de 2 boksene oppå dosetten er det smertestillende, hvis vi skulle få behov for det..
Mye greiere med 2 små søte bokser enn en eske.. ^^
Under Egyptian Magic ligger sånne prøvepakker på en ellerannen ansiktsrens... :P
Og sidenav de igjen ligger sånn shampoo og balsam greier..

Den kremen som heter Synalar er for utslett jeg har på beina om det skulle blusse seg opp på turen..

Jessda.. Resten kan man vel se hva er.. Det rosa sidenav Utroligsalva (i ministr <3) er en EOS håndkrem :))

Så fant vi endelig noen som kunne være her ilag med Felix mens vi er borte.. Lillesøstra til Thomas skal passe på han :)

Kommentarer: 5    Postet: 21.04.2014   Klokken: 02:56   Kategori: Ferie
    Kommentarer: 0    Postet: 08.09.2013   Klokken: 16:15   Kategori: Ferie

For litt over 1 uke siden måtte jeg reise til Trondheim alene.. Jeg fikk den dårlige nyheten uken før at Tante hadde gått fra oss og da ville jeg i begravelsen..
Å siden vi ikke hadde noen til å passe Felix måtte jeg reise alene.. Begravelsen var oppi Namsos så det ble LANG reise her i fra Kristiansand.. Men jeg angrer ikke ett sekund.. For det er den fineste begravelsen jeg har vært i noen gang.. Den var såklart kjempetrist.. Men den var nyydelig.. Det ble mye mer gråting enn jeg hadde forestilt meg siden jeg ikke har hatt så tett forhold til de oppi Namsos nå de siste 10-15 årene.. Har faktisk ikke møtt tante 4-5 år.. Det tristeste med hele begravelsen var hvor forferdelig tungt Onkel hadde det.. Å se han gråte det var ekstremt trist og i refleks begynte jeg også å gråte av å se det.. Av Tante & Onkel er det han jeg har nærmest forhold til siden da jeg pleide å reise mye oppover til de når jeg var liten var det han jeg var mest ilag med i fjøset osv osv.. Så den dagen han dør tror jeg at det kommer til å bli mye tyngre og tristere..

Her kommer noen bilder fra turen og begravelsen...

Tok toget til Oslo... I Oslo ble jeg plukket av av min Bror og hans Kone :) Så slapp å ta Tog hele veien :)

Med en gang vi kjørte fra Oslo begynte drittværet.. Masse masse regn!!

På minnesund var det KØØØØØ... Så da var det fint at vi hadde fin utsikt.. Det var skikkelig stilig å se utover :)

Slik så det ut bak oss.. Hehehehe

Dette er tidspunktet jeg kommer fra til Lillebror.. Jeg måtte overnatte hos han mens vi var i Trondheim siden storebror og kona hadde kapret soverommet mamma har ekstra, for å unngå hotell.. Så det er jo forståelig... :)

Dagen etter våknet jeg av at denne pusen ville kose :) Så her ligger hun nedover beina mine <3 Koselig å våkne til <3

Den dagen ble brukt til Shopping og å besøke mamma.. Fikk handlet meg sko den dagen... :)

Skulle egentlig ha bare ett par sko til begravelsen men.. Det var salg.. Og i Kristiansand har de bare en bitteliten "Din Sko" butikk som knapt har noe :P Så da benyttet jeg meg av den sjangsen jeg hadde.. Endte opp med å bruke de svarte med nagler i begravelsen.. Å siden de var i str 41 følte jeg meg litt som langbein :P Men det ordna seg.. De nederste svarte, er de beste skoene og bruker de fast :)

Her er vi akkurat kommet fram til Skage Kirke hvor begravelsen skulle være..

Her er blomstene fra familien.. På sløyfa (eller hva man kaller det) står det: Farvel Hilleborg - Fra Elin, Roy, Stein Kåre m/fam, Tonje & Thomas, Christer.

I begravelsen hadde de også fått "bestilt" inn Thomas Brøndbo som sang ett par sanger.. Bl.a "Det fine vi hadd sammen" av DDE!

Den satte virkelig følelsene i sving hos alle.. Det er også den sangen jeg har hørt mest på etter Pappa døde.. Den er rett og slett nydelig og perfekt!

Mamma fikk med seg ett bilde av Tante hjem, sammen med blomster..

Trodde Presten sa feil navn og litt forskjellig under minneordet.. Men det var faktisk skrivefeiler i minneordet som gjorde det..

Ca klokken 16 reiste vi videre..

Tidlig neste morgen reiste vi videre hjem.. Jeg til Kristiansand.. Storebror og kona til Sarpsborg..
Satt på med de ned til Oslo & tok toget videre..

For å si det sånn, det var godt å komme hjem igjen <3

#begravelse #namsos #trondheim #instaweather #shopping #dinsko #katt #familie #thomasbrøndbo #dde #minneord

Kommentarer: 0    Postet: 08.09.2013   Klokken: 16:15   Kategori: Ferie
    Kommentarer: 1    Postet: 12.07.2013   Klokken: 21:50   Kategori: Ferie

Hehe, har ikke blogget på en stund.. Har hatt mye og gjøre.. Vært mye som har skjedd osv.. :) Uken startet med at vi reiste på hytta ilag med Tanta til Thomas og typen hennes.. Der hadde vi det superkoselig og grillet og sola oss hele dagen.. Brukte for lite solkrem så vi ble grillet.. :P

Gjør vondt enda.. :P Thomas er solbrent over hele ryggen nesten.. Men vi er klok av skade.. Neste gang noe slikt skal skje, så bruker vi NOK solkrem! :P

Hele onsdagen satt vi igrunn stort sett bare å hadde vondt :P Jeg dro inn til byen å kjøpte Cosmica sin Sunburn Relief Balm.. Den hjalp litt men ikke mye..
Har brukt 2 tuber med Aloe Vera Gel.. Og nesten en hel flaske med After Sun m/aloe vera :P  Håper det gir seg snart.. Vi skulle jo egentlig på hytta igjen, men det hadde jo blitt tortur.. :(
Igår hadde Thomas bursdag, så da mannet vi oss opp å dro inn til byen for å feire det på Sommer på Torvet :)

Der traff vi Tanta til Thomas + Typen hennes.. Lillesøstra til Thomas.. Og ett par kompiser av Thomas :)
Så plutselig dukket det opp ei jeg har gått på barne og ungdomskolen med.. Var litt sånn halvkleint..
Aldri pratet noe særlig med henne :P Men det var jo gøy og koselig likevel det da.. :P

Idag har vi vært hos besteforeldrene til Thomas og spist Fiskesuppe uti sola <3

Den eeer sååå god den <3

Har kjøpt alle disse iløpet av 1 uke :P  Det var dagens "Random-info" :P

Her er dommen over de:
Blistex: Litt for rosa for min smak men kan jo fungere innimellom.. Så er det solfaktor 15 i den.. :)
Nivea Vitamin Shake: Den var mye bedre ^^ Perfekt rosa og lukter også godt.. :P Solfaktor 10
Nivea Sun Protect: Vel, jeg kommer ikke til å bruke den hvis det ikke er absolutt behov for det.. Den er veldig hvit på leppene.. Solfaktor 30
EOS Pomegranate & Raspberry: Mmmmm.... Den er bare helt awesome! Men ingen solfaktor da.. Hehe.. :P

Lurer på hvordan helga blir.... :)

Kommentarer: 1    Postet: 12.07.2013   Klokken: 21:50   Kategori: Ferie
    Kommentarer: 0    Postet: 08.07.2013   Klokken: 19:45   Kategori: Ferie

Akkurat nå er jeg og Thomas på en mini-ferie :-) Er med tanta til Thomas og typen hennes på hytta pluss at Christer (lillebror) er her :-) Skal overnatte her til imorra så skal vi hjem og tilbake hit igjen på onsdag :-)

Har grillet og kosa oss i sola :-) Deilig :-)

Kommentarer: 1    Postet: 20.08.2009   Klokken: 12:40   Kategori: Ferie
Heisann.. Nå har jeg vært på ferie :) Jeg dro til Oslo med nattbussen på Fredag..Satt på Bussen ilag me Kenneth & Christin :) Va no koselig det å.. Jeg og Kenneth endte opp i Nittedal der vi traff Andreas Peder og blei me han hjem å så ble det å slappe av utover dagen :) Thomas var der også

Etterhvert så kom Cathrine.. Må si det var litt spesielt å stå ansikt til ansikt med henne (siden hu er forlova med xen min å hele det der greiene der :P).. Men det ble en kjempetrivelig kveld.. Å hun var faktisk den personen jeg prata mest med.. Vi dro inn til Oslo..

Traff også mange flere folk.. Ved tigeren..
Dante fikk jeg endelig møtt å :) Ble en lang klem for å si det slik :D
Kenneth var en liten partybrems å ville brått opp til nittedal med siste toget igjen istede for å ha det gøy å ta taxi...
Han var visst trøtt :p

dscn1269 Kenneth drikker Kilkenny.. Det er morsomt siden nicket hans er Kenny ;P

Sånn ellers vet jeg ikke hvor mye jeg kan skrive om denne kvelden.. Det var en regnfull kveld.. Var gjennomvåt fra topp til tå ellerno... Sinnsykt med regn... Slapp heldigvis unna å bli syk :) enda iallefall... Å nå er det jo noen dager siden dette!

Turen gikk videre til Reinsvoll dagen etter.. Der møtte jeg Christin og Ronny.. Etter en del kjedsomhet så dukket Ronny plutselig opp med over 4 liter hjemmelaga rødvin.. Jeg liker ikke rødvin så jeg tenkte at nå ble det iallefall kjedelig.. Men jeg tok sjangsen å smakte på den.. Å den var god.. Så da gikk jeg på bensinstasjonen å kjøpte burger og røyk.. Så drakk vi oss full den kvelden.. Jeg gjorde noe så festlig som å røyke pot på slutten.. Det må jeg si var en spennende erfaring.. Først røyka jeg jo egentlig for mye tror jeg.. Fordi Ronny snekret litt mat.. Og jeg klarte ikke spise det.. det kjentes ut som jeg sku spy og helvete..(det var ett par tygg av ett biffstykke) Endte opp på dass.. Ble sittende der i evigheter fordi jeg var så sløv at jeg gadd faen ikke reise meg engang :P
Etter Ronny begynte å etterlyse meg måtte jeg nesten komme meg opp å ut igjen... Satte meg i sofaen å heiv i meg en masse kald pepsi max.. Så ble alt jævli jævli fantastisk.. Var helt sinnsykt hvor fantastisk livet ble.. Jeg ga rett og slett faen i alt.. Ingenting betydde noen verdens ting.. Ingen problemer... Ingen... Bortsett fra den sinnsyke kaldsvettingen :P Men jeg nøyt livet så mye at Ronny gikk å la seg :P Christin hadde sovnet fra før... Så da ble det jo natta da...

Var kjedelig dagen etterpå.. Tok meg en liten røyk da å.. Men må si det hadde ikke samme effekten da ass :P
Ble jo mye drama når jeg fortalte om dette til noen.. Hørtes ut som jeg sku bli narkoman og alt mulig... Å jeg hadde mistet respekt... Men skal jeg fortelle dere noe? Jeg vet hva det betyr å være narkoman.. Å det er ikke å prøve noe!...
Min eldstebror er narkoman.. Å jeg har faen ikke tenkt å bli det selv lissom.. Jeg er ikke mors beste barn.. Men narkoman? Det blir jeg aldri.. Jeg er glad i sovepiller .. Men jeg er ikke avhengig av de heller.. Det er noe jeg unner meg ett par ganger i mnd.. Jeg har prøvd hasj fordi folk snakker om hvor fantastisk det er... Det var totalt bortkasta tid omtrent... Å nå har jeg prøvd Pot.. Og hadde en god erfaring.. Og en Ok erfaring.. Betyr ikke at jeg ska begynne å røyke det støtt og stadig... Det er 2009.. Skal godt gjøres å lete fram masse mennesker som aldri har gjort no slikt...

Så var det tid for reisen hjem... Å det var litt godt å komme hjem å.. Samtidig som det gjorde meg forbanna nok en gang å finne ut at det ikke går an å leie inn Christer til å passe kattene mine...

Nå drar jeg på Tiller DPS! Har time der idag!
    Kommentarer: 1    Postet: 20.08.2009   Klokken: 12:40   Kategori: Ferie
Stikkord:
  • Profilbilde 29, Kristiansand
    Heisann. Jeg heter Tonje og er 29år og er født og oppvokst i Trondheim. Nå bor jeg i Kristiansand ilag med min kjære <3 På denne bloggen kommer jeg til å skrive om litt av hvert.. Bl.a Neglelakker og div hudprodukter siden jeg er stor fan av det! Hvis noen skulle lure på noe så bare spør. MAIL: tonjemik@msn.com