Kommentarer: 4    Postet: 12.10.2015   Klokken: 05:30   Kategori: Ferie

Denne turen var helt amazing! Var faktisk ikke planlagt finne dette punktet s det var mildt sagt en megabonus p tur ut med Ingress :)

Frista til beske de andre punktene ogs :)

Sjekk den utsikten a!!

Var beskte grava til pappa igjen ogs.. benyttet anledningen til sjekke ut andre deler av kirkegrden ogs.. Takket vre ingress.. :P

Beskte ogs graven til en tidligere god kompis av meg <3

Vi leita faktisk i 2 dager etter den grava.. Moholt Kirkegrd er SVRT.. Fikk instrukser p facebook, men fant det ikke frste dagen.. Dagen etter s fikk vi med oss en annen kompis som var i begravelsen hjalp oss med finne den, vi leita i flere timer, det ble mrkt, enda vanskeligere, s mtte tilkalle enda en som var i begravelsen med forhpentligvis litt bedre hukommelse.. Endelig fant vi grava tilslutt jeg fikk satt ned en fin lyng der ogs.. (Samme som p graven til pappa) .. S stod vi der lenge mimret alle sammen om tiden vi kjente han osv.. Var virkelig koselig f gjort <3

Bare for poengtere hvor mye vi gikk den dagen :p Haha.. Huff.. ca 6km av disse var p Moholt Kirkegrd......
Var s sykt sliten da vi endelig kom hjem til mamma..

Var flere ganger ved Nidarosdomen ilpet av turen....Pga Ingress... Lrte raskt at det er ikke noe gy oppgradere etc der, nr noen angriper s koker det p mobilen av varsler.. Hahahahah...

Sreste statue ever.. Heter "The love that never left"...

Sndagen fr vi reiste hjem s gikk vi en tur p over 8km.. :P For f fullfrt ett mission i Ingress for f en fin banner til profilen :)

Hadde ei helt sinnsykt aktiv uke da vi var der oppe :) Slo flere rekorder p Fitbit faktisk :)
Gjennomsnitt p 16k skritt hver dag.. Noen dager var det over 13k, andre dager over 18k :)

Tilslutt en anbefaling: Om du ikke har prvd burgeren p SuperHero Burger enda, GO GO GO ! Damn det er god burger der <3 :D
Kan ogs anbefale kebab p Istanbul (Ved Nova Kino) :P

#Trondheim #Ingress #SuperHeroBurger #Glshaugen #KristianstenFestning #Festningen #Equilibrio #EquilibrioNord #Ladehammeren #Havstein #RingveMuseum #GamleBybro #Nidarosdomen #Ferie #Trening #Trim #Livsstil #Fitbit #FitbitChargeHR

Kommentarer: 4    Postet: 12.10.2015   Klokken: 05:30   Kategori: Ferie
    Kommentarer: 5    Postet: 30.12.2014   Klokken: 04:11   Kategori: Ferie

Felix da vi skulle dra.. Heldigvis ble han ikke helt alene.. Lillesstra til Thomas har passa p han mens vi var vekke :)

Her kommer toget!

"Middag" i Oslo. :P

Toget til Trondheim er forsinka. Frys halvt ihjel mens vi venta. Fy faen Oslo er surt.. Samme var det da vi sku reise hjem igjen .. da var det 8 minus... Var som f ett slag i trynet da vi gikk ut sku vente p toget hjem.. Haha..

Underholdning p toget! Kongen av Queens !

Carrie: Your friends are here!

Etter mange timer p tog.. Hvor da det toget fra Oslo til Trondheim var av gamle typen med steinharde seter.. (Lokaltog-ish).. S var jeg SMRBLID :P

Hurra! Framme! ... Glad jeg hadde p brodder.. Var ishelvete da vi ankom..

Endelig hos mamma <3

S begynte det sn.. Det ga seg aldri.. Fy faen s mye sn :P

JEG FANT SOKKENE SOM ANNA I BIG BROTHER HAR!! OMG!! Leita meg ihjel i Kristiansand uten finne de!..
TUSEN TAKK CUBUS P CITY LADE! TUSEN TAKK! :P

Fant meg lue til 20kr.. Jeii :P Den matchet tilogmed lakken jeg hadde p meg!

Consuming har skrevet om denne, s den mtte jeg ha.. Jeg bare m ha ting jeg!
Anbefaler forresten den bloggen! :)

Vakre Nordre <3

Var p Egon mtte p min beste venninne Iren :) Superkoselig.. Kjpte noe lett og greit.. Anbefales videre!
Het for "Fries 'n' Dip"

Flere bilder av flotte Nordre <3

Var innom Lush for frste gang. Der kjpte jeg det som jeg igrunn kan si var julegaven til meg fra Thomas.. Det var dyrt der... :p

Mtte Iren igjen dagen etter vi var p Egon. Sndde skikkelige vaskefiller den dagen.. Herregud s mye sn.. :P

Fint p torget ogs :D

Ingen Trondheimstur uten ha kjpt seg Sesamburger ! ANBEFALES om du ikke har prvd den enda! Sesam ligger p Studentersamfunnet! Har en kompis som kjrte fra Nittedal til Trondheim i eneste rend om kjpe Sesamburger en gang han fikk lyst p det.. S god er den! Tenk det!

Flere bilder fra Torget... Fine Torget <3

OMGOMGOMG Jeg har tatt bilde ilag med Idol-Ingvar! Ikke flau i det heletatt der jeg stod.. Jeg er jo mega-sjenert :P

Fikk autografer greier!

Prvde frst kjpe HDMI Kabel til Tab'en men det funka ikke p tv'n til mamma.. S da invisterte vi i en Chrome Cast.. S fikk vi sett p Netflix osv mens vi var der oppe ogs :) Mamma ser nemlig ikke mye p TV.. Og det er ikke S mye gy p TV..

Beina mine begynte si ifra etter noen dager med intense gturer overalt... Men ett par psmringer med Utroligsalva fikk helbredet dette grusomme som oppstod.. Anbefaler virkelig Utroligsalva alts! Fantastisk! Dette er frste solide hndfaste bevis p at den faktisk GJR noe.. Har vrt veldig vagt tidligere..

Jepps.. Dagen etter kunne vi derfor ut g igjen, s da var vi p kirkegrden satte ned lys p grava til pappa <3

jul ble det i r ogs da Prinsen fikk sin Askepott!

Julemiddagen var nyyydelig.. Og det beste med hele julaften var se familien min pne gavene sine se hvor glade de ble :) Eneste tingen som var litt kjipt var at julegaven til mamma fra Lillebror knuste 2 minutter etter den ble pakket ut.. Var som om hele verden knuste akkurat da for vi var alle s superglade og alt.. Vrst var det nok for storebror min som var den uheldige som klarte komme borti den s den deiset i gulvet.. Han stod der bare det s ut som verden kollapset rundt han han var helt tom i blikket... Heldigvis lettet stemningen etterhvert vi fant ut at vi sku f fikset en ny vase til henne... :)

Frste juledag ble jeg vekt av en forfrosset Thomas.. Inatt hadde det blitt beinkaldt mamma har ikke p ovn om natta i leiligheta pga diverse greier som hun skal fikse n til neste r, s det var naturligvis ISKALDT p soverommet da.. Det var tilogmed is i vinduskarmen.. Jeg oppdaget ikke det fr etter ett par minutter da han vekte meg, s da var vi raskt opp p beina kom oss inn i stua under ett pledd.. Tok lang tid f varmen i oss :P

S bar det ut IGJEN :P

Beskte min lillebror for se p nye leiligheta hans.. Kjempekoselig :)

Sn... Sn sn sn.. Jeg ser ut som en snn Yeti... Hahah...

Sn? Denne dagen bestod av slappe heeelt av.. Og fikk servert Hjortesteik og greier.. Kosa oss hele kvelden :)

S var det tid for hjemreise...

Nyyydelige bilder jeg fikk tatt p turen :)

Som jeg nevnte i starten.. Oslo er faen meg ISKALDT!

Vindusplass uten vindu... HATER DET!

Brukte hele turen til se Kongen av Queens.. det var svrt god batteritid p Tab'en.. Den holdt ut fra ca Berkk, til rett fr Vennesla med konstant avspilling... Helt rtt :)

Kom hjem til skytebane,.. Glad jeg hadde brodder p.. Damn... O_O

Hjemme ventet en hel haug med pakker bare til meg!!!

Og min nydelige elskede Felix <3 Han har hatt det kjempebra.. har TYDELIG savnet oss, for han har vrt sinnsykt kosesjuk helt siden vi kom hjem p Lrdag.. han prater mye.. S det er kjempekoselig.. :)

Snn, det var 10 dager i bilder !

#Jul #Juleferie #Julegaver #Juletre #Julen2014 #Trondheim #Oslo #Kristiansand #Lush

Hper dere har hatt en like fantastisk jul som meg :)

Kommentarer: 5    Postet: 30.12.2014   Klokken: 04:11   Kategori: Ferie
    Kommentarer: 2    Postet: 28.04.2014   Klokken: 02:08   Kategori: Ferie

Fine solnedgangen som var da vi tok toget fra Oslo til Sarpsborg :)

Var i sverige p shopping p Fredag etter vi kom fram til Sarpsborg :)) Handlet mye godt p polet der ja.. Hehehe

Lrdagskvelden grillet vi og koset oss.. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde det s gy som vi hadde det p lrdagskvelden..
Fantastisk! Lo s trene omtrent sprutet flere ganger xD

Litt mer fra shopping i Sverige.. Vi gikk innom en helsekost butikk og kjpte diverse stasj + en annen butikk.. :)
De hadde hyere dose p dvitaminperlene i Sverige, s da mtte jeg jo ha med det.. Her selger de bare 20g..

Den rde boksen bak der er en parfyme fra La Rive som heter Cashmere.. Den er en dupe av Escada - Magnetism :)

Fant ogs denne boka, s da mtte jeg jo bare ha den ^^

S ble det seff kjpt inn diverse sjokolader da.. Hehe

Fine Zelda.. Fineste bildet jeg fikk tatt av pusene p tiden vi var der.. Hun var superkosete og siklet nr hun koser..
Haha.. Var fulle av sikkel etterhvert begge 2 xD

Idag nr vi vknet, s vknet jeg til dette.. Eller, vel, den som ligger ved vinduet l frst i fotenden i sofaen.. S la den seg opp sofaryggen, og andre pusen kom la seg opp meg :D Koselig vkne med.. Spesielt siden vi hadde festet til 2 p natta mtte st opp 08.30 for pakke ferdig og reise hjem.. :P Litt VEL reduserte reiste vi hjem.. Det var en lang tur... :P

Nr vi kom hjem var det en stk lettere hysterisk Felix som mjauet i ett par timer i strekk etter vi kom inn dra..
Haha.. LITT glad for se oss <3 S lekte vi litt med han fr han endelig slappet mere av og vi kunne kose masse med han..
Han har vrt unormalt kosete ikveld.. ^^ Koselig <3

N blir det hive seg i dusjen og endelig f lagt seg i en seng! Etter en helg p sofa blir det syyykt deilig <3

Har hatt en helt awesome helg <3

Kommer flere innlegg imorgen.. Bl.a kommer det ett innlegg om ett nytt Arya Laya produkt jeg har ftt fra Like'n'Share ;)

#Aloevera #Dvitamin #AryaLaya #Katt #Ferie #Grilling #Parfyme #Alkohol #Solnedgang

Kommentarer: 2    Postet: 28.04.2014   Klokken: 02:08   Kategori: Ferie
    Kommentarer: 2    Postet: 23.04.2014   Klokken: 23:04   Kategori: Ferie

N har vi pakket ferdig bagen vr omtrent.. Mangler bare putte toalettmappene vre oppi s er det bare lukke glidlsen.. :)

S har sstra til Thomas vrt innom hentet nkler og ftt innfring i hvordan ting fungerer her.. Siden hun kommer hit etter vi er dratt, for passe p Felix.. S dette gr bra :)

Kommer til savne koseklumpen.. P mandag skal vi ringe vetrinren f hre om de har tid til ta en sjekk.. Snn at vi fr bekreftet om alt gr bra inni munnen hans :)

Har ogs ftt satt inn vetrineskap og skuffer i expediten.. S n begynner det bli bra :) Vi har bestemt oss for ikke gjre noe med de verste hyllene.. Men skal bytte ut ene sorte kurva med en skuffeinnsats sette kurva inn i expediten vi har p soverommet... :)

N blir det se litt mer supernatural fr det blir god natt.. Lurer p om jeg i det heletatt fr sove inatt.. Sjelden jeg fr sove natten fr vi skal reise noe sted.....

Kommentarer: 2    Postet: 23.04.2014   Klokken: 23:04   Kategori: Ferie
    Kommentarer: 5    Postet: 21.04.2014   Klokken: 02:56   Kategori: Ferie

Jeg og min kjre skal til helga reise en liten tur.. Og jeg har allerede begynt smpakke..
Som f.eks samle sammen en toalettmappe med stasj jeg trenger..

Det er utrolig hva som fr plass i en snn liten veske..

Inni de 2 boksene opp dosetten er det smertestillende, hvis vi skulle f behov for det..
Mye greiere med 2 sm ste bokser enn en eske.. ^^
Under Egyptian Magic ligger snne prvepakker p en ellerannen ansiktsrens... :P
Og sidenav de igjen ligger snn shampoo og balsam greier..

Den kremen som heter Synalar er for utslett jeg har p beina om det skulle blusse seg opp p turen..

Jessda.. Resten kan man vel se hva er.. Det rosa sidenav Utroligsalva (i ministr <3) er en EOS hndkrem :))

S fant vi endelig noen som kunne vre her ilag med Felix mens vi er borte.. Lillesstra til Thomas skal passe p han :)

Kommentarer: 5    Postet: 21.04.2014   Klokken: 02:56   Kategori: Ferie
    Kommentarer: 0    Postet: 08.09.2013   Klokken: 16:15   Kategori: Ferie

For litt over 1 uke siden mtte jeg reise til Trondheim alene.. Jeg fikk den drlige nyheten uken fr at Tante hadde gtt fra oss og da ville jeg i begravelsen..
siden vi ikke hadde noen til passe Felix mtte jeg reise alene.. Begravelsen var oppi Namsos s det ble LANG reise her i fra Kristiansand.. Men jeg angrer ikke ett sekund.. For det er den fineste begravelsen jeg har vrt i noen gang.. Den var sklart kjempetrist.. Men den var nyydelig.. Det ble mye mer grting enn jeg hadde forestilt meg siden jeg ikke har hatt s tett forhold til de oppi Namsos n de siste 10-15 rene.. Har faktisk ikke mtt tante 4-5 r.. Det tristeste med hele begravelsen var hvor forferdelig tungt Onkel hadde det.. se han grte det var ekstremt trist og i refleks begynte jeg ogs grte av se det.. Av Tante & Onkel er det han jeg har nrmest forhold til siden da jeg pleide reise mye oppover til de nr jeg var liten var det han jeg var mest ilag med i fjset osv osv.. S den dagen han dr tror jeg at det kommer til bli mye tyngre og tristere..

Her kommer noen bilder fra turen og begravelsen...

Tok toget til Oslo... I Oslo ble jeg plukket av av min Bror og hans Kone :) S slapp ta Tog hele veien :)

Med en gang vi kjrte fra Oslo begynte drittvret.. Masse masse regn!!

P minnesund var det K... S da var det fint at vi hadde fin utsikt.. Det var skikkelig stilig se utover :)

Slik s det ut bak oss.. Hehehehe

Dette er tidspunktet jeg kommer fra til Lillebror.. Jeg mtte overnatte hos han mens vi var i Trondheim siden storebror og kona hadde kapret soverommet mamma har ekstra, for unng hotell.. S det er jo forstelig... :)

Dagen etter vknet jeg av at denne pusen ville kose :) S her ligger hun nedover beina mine <3 Koselig vkne til <3

Den dagen ble brukt til Shopping og beske mamma.. Fikk handlet meg sko den dagen... :)

Skulle egentlig ha bare ett par sko til begravelsen men.. Det var salg.. Og i Kristiansand har de bare en bitteliten "Din Sko" butikk som knapt har noe :P S da benyttet jeg meg av den sjangsen jeg hadde.. Endte opp med bruke de svarte med nagler i begravelsen.. siden de var i str 41 flte jeg meg litt som langbein :P Men det ordna seg.. De nederste svarte, er de beste skoene og bruker de fast :)

Her er vi akkurat kommet fram til Skage Kirke hvor begravelsen skulle vre..

Her er blomstene fra familien.. P slyfa (eller hva man kaller det) str det: Farvel Hilleborg - Fra Elin, Roy, Stein Kre m/fam, Tonje & Thomas, Christer.

I begravelsen hadde de ogs ftt "bestilt" inn Thomas Brndbo som sang ett par sanger.. Bl.a "Det fine vi hadd sammen" av DDE!

Den satte virkelig flelsene i sving hos alle.. Det er ogs den sangen jeg har hrt mest p etter Pappa dde.. Den er rett og slett nydelig og perfekt!

Mamma fikk med seg ett bilde av Tante hjem, sammen med blomster..

Trodde Presten sa feil navn og litt forskjellig under minneordet.. Men det var faktisk skrivefeiler i minneordet som gjorde det..

Ca klokken 16 reiste vi videre..

Tidlig neste morgen reiste vi videre hjem.. Jeg til Kristiansand.. Storebror og kona til Sarpsborg..
Satt p med de ned til Oslo & tok toget videre..

For si det snn, det var godt komme hjem igjen <3

#begravelse #namsos #trondheim #instaweather #shopping #dinsko #katt #familie #thomasbrndbo #dde #minneord

Kommentarer: 0    Postet: 08.09.2013   Klokken: 16:15   Kategori: Ferie
    Kommentarer: 1    Postet: 12.07.2013   Klokken: 21:50   Kategori: Ferie

Hehe, har ikke blogget p en stund.. Har hatt mye og gjre.. Vrt mye som har skjedd osv.. :) Uken startet med at vi reiste p hytta ilag med Tanta til Thomas og typen hennes.. Der hadde vi det superkoselig og grillet og sola oss hele dagen.. Brukte for lite solkrem s vi ble grillet.. :P

Gjr vondt enda.. :P Thomas er solbrent over hele ryggen nesten.. Men vi er klok av skade.. Neste gang noe slikt skal skje, s bruker vi NOK solkrem! :P

Hele onsdagen satt vi igrunn stort sett bare hadde vondt :P Jeg dro inn til byen kjpte Cosmica sin Sunburn Relief Balm.. Den hjalp litt men ikke mye..
Har brukt 2 tuber med Aloe Vera Gel.. Og nesten en hel flaske med After Sun m/aloe vera :P Hper det gir seg snart.. Vi skulle jo egentlig p hytta igjen, men det hadde jo blitt tortur.. :(
Igr hadde Thomas bursdag, s da mannet vi oss opp dro inn til byen for feire det p Sommer p Torvet :)

Der traff vi Tanta til Thomas + Typen hennes.. Lillesstra til Thomas.. Og ett par kompiser av Thomas :)
S plutselig dukket det opp ei jeg har gtt p barne og ungdomskolen med.. Var litt snn halvkleint..
Aldri pratet noe srlig med henne :P Men det var jo gy og koselig likevel det da.. :P

Idag har vi vrt hos besteforeldrene til Thomas og spist Fiskesuppe uti sola <3

Den eeer s god den <3

Har kjpt alle disse ilpet av 1 uke :P Det var dagens "Random-info" :P

Her er dommen over de:
Blistex: Litt for rosa for min smak men kan jo fungere innimellom.. S er det solfaktor 15 i den.. :)
Nivea Vitamin Shake: Den var mye bedre ^^ Perfekt rosa og lukter ogs godt.. :P Solfaktor 10
Nivea Sun Protect: Vel, jeg kommer ikke til bruke den hvis det ikke er absolutt behov for det.. Den er veldig hvit p leppene.. Solfaktor 30
EOS Pomegranate & Raspberry: Mmmmm.... Den er bare helt awesome! Men ingen solfaktor da.. Hehe.. :P

Lurer p hvordan helga blir.... :)

Kommentarer: 1    Postet: 12.07.2013   Klokken: 21:50   Kategori: Ferie
    Kommentarer: 0    Postet: 08.07.2013   Klokken: 19:45   Kategori: Ferie

Akkurat n er jeg og Thomas p en mini-ferie :-) Er med tanta til Thomas og typen hennes p hytta pluss at Christer (lillebror) er her :-) Skal overnatte her til imorra s skal vi hjem og tilbake hit igjen p onsdag :-)

Har grillet og kosa oss i sola :-) Deilig :-)

Kommentarer: 1    Postet: 20.08.2009   Klokken: 12:40   Kategori: Ferie
Heisann.. N har jeg vrt p ferie :) Jeg dro til Oslo med nattbussen p Fredag..Satt p Bussen ilag me Kenneth & Christin :) Va no koselig det .. Jeg og Kenneth endte opp i Nittedal der vi traff Andreas Peder og blei me han hjem s ble det slappe av utover dagen :) Thomas var der ogs

Etterhvert s kom Cathrine.. M si det var litt spesielt st ansikt til ansikt med henne (siden hu er forlova med xen min hele det der greiene der :P).. Men det ble en kjempetrivelig kveld.. hun var faktisk den personen jeg prata mest med.. Vi dro inn til Oslo..

Traff ogs mange flere folk.. Ved tigeren..
Dante fikk jeg endelig mtt :) Ble en lang klem for si det slik :D
Kenneth var en liten partybrems ville brtt opp til nittedal med siste toget igjen istede for ha det gy ta taxi...
Han var visst trtt :p

dscn1269 Kenneth drikker Kilkenny.. Det er morsomt siden nicket hans er Kenny ;P

Snn ellers vet jeg ikke hvor mye jeg kan skrive om denne kvelden.. Det var en regnfull kveld.. Var gjennomvt fra topp til t ellerno... Sinnsykt med regn... Slapp heldigvis unna bli syk :) enda iallefall... n er det jo noen dager siden dette!

Turen gikk videre til Reinsvoll dagen etter.. Der mtte jeg Christin og Ronny.. Etter en del kjedsomhet s dukket Ronny plutselig opp med over 4 liter hjemmelaga rdvin.. Jeg liker ikke rdvin s jeg tenkte at n ble det iallefall kjedelig.. Men jeg tok sjangsen smakte p den.. den var god.. S da gikk jeg p bensinstasjonen kjpte burger og ryk.. S drakk vi oss full den kvelden.. Jeg gjorde noe s festlig som ryke pot p slutten.. Det m jeg si var en spennende erfaring.. Frst ryka jeg jo egentlig for mye tror jeg.. Fordi Ronny snekret litt mat.. Og jeg klarte ikke spise det.. det kjentes ut som jeg sku spy og helvete..(det var ett par tygg av ett biffstykke) Endte opp p dass.. Ble sittende der i evigheter fordi jeg var s slv at jeg gadd faen ikke reise meg engang :P
Etter Ronny begynte etterlyse meg mtte jeg nesten komme meg opp ut igjen... Satte meg i sofaen heiv i meg en masse kald pepsi max.. S ble alt jvli jvli fantastisk.. Var helt sinnsykt hvor fantastisk livet ble.. Jeg ga rett og slett faen i alt.. Ingenting betydde noen verdens ting.. Ingen problemer... Ingen... Bortsett fra den sinnsyke kaldsvettingen :P Men jeg nyt livet s mye at Ronny gikk la seg :P Christin hadde sovnet fra fr... S da ble det jo natta da...

Var kjedelig dagen etterp.. Tok meg en liten ryk da .. Men m si det hadde ikke samme effekten da ass :P
Ble jo mye drama nr jeg fortalte om dette til noen.. Hrtes ut som jeg sku bli narkoman og alt mulig... jeg hadde mistet respekt... Men skal jeg fortelle dere noe? Jeg vet hva det betyr vre narkoman.. det er ikke prve noe!...
Min eldstebror er narkoman.. jeg har faen ikke tenkt bli det selv lissom.. Jeg er ikke mors beste barn.. Men narkoman? Det blir jeg aldri.. Jeg er glad i sovepiller .. Men jeg er ikke avhengig av de heller.. Det er noe jeg unner meg ett par ganger i mnd.. Jeg har prvd hasj fordi folk snakker om hvor fantastisk det er... Det var totalt bortkasta tid omtrent... n har jeg prvd Pot.. Og hadde en god erfaring.. Og en Ok erfaring.. Betyr ikke at jeg ska begynne ryke det sttt og stadig... Det er 2009.. Skal godt gjres lete fram masse mennesker som aldri har gjort no slikt...

S var det tid for reisen hjem... det var litt godt komme hjem .. Samtidig som det gjorde meg forbanna nok en gang finne ut at det ikke gr an leie inn Christer til passe kattene mine...

N drar jeg p Tiller DPS! Har time der idag!
    Kommentarer: 1    Postet: 20.08.2009   Klokken: 12:40   Kategori: Ferie
Stikkord:
  • Profilbilde 29, Kristiansand
    Heisann. Jeg heter Tonje og er 29r og er fdt og oppvokst i Trondheim. N bor jeg i Kristiansand ilag med min kjre <3 P denne bloggen kommer jeg til skrive om litt av hvert.. Bl.a Neglelakker og div hudprodukter siden jeg er stor fan av det! Hvis noen skulle lure p noe s bare spr. MAIL: tonjemik@msn.com